Andżelika NowakDoradca. ds. marketingu i rozwoju
Administracja
Jest magistrem filologii polskiej (UG), a także absolwentką studiów podyplomowych: Psychologia Przywództwa w Organizacjach (UG) oraz Warsztat pisania scenariusza i dramatu (PAN Warszawa).
Doświadczony marketingowiec i copywriter. Napisała i wydała książkę „Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania”, gdzie dzieli się wskazówkami na temat skutecznego tworzenia tekstów. Prowadziła szkolenia dla osób, które chcą samodzielnie redagować poprawne treści firmowe m.in. w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Autorka wielu artykułów publikowanych w Internecie, scenarzystka, ekspert HoReCa w Akademii Praktyk Gastronomicznych i Hotelarskich.
Prywatnie prowadzi bloga, czyta nałogowo, a kiedy tylko może przytula puchatych pacjentów kliniki.
Wierzę, że w biznesie trzeba patrzeć przez okno, nie w lustro.